21 Haziran 2013 Cuma

ÇİÇEKLERİM

 Açık konuşmak gerekirse benim çiçeklerim değil...
Daha doğrusu benim tabi ama bana gelmedi..
Bu çiçekler Şube değiştiren eşime arkadaşları tarafından gönderilen  "yeni yerin hayırlı olsun" hediyesi..

Sizlerinde gördüğü gibi iki tanesi saksı bitkisi
Hatta biri yani hemencik yandaki bildiğiniz ağaç :)

Baktım fazla büyüdü doğruca bahçeye transfer ederim..

Şimdilik keyifleri yerinde...










Tabi vazoda duran lilyumlar için aynı şeyi 
söylemem mümkün değil.
Zira yakında çöpü boylarlar. :)


2 yorum:

  1. gerçekten lilyumlar çok güzel ama yakında hakkın rahmetine kavuşurlar ancak yuka ve difenbahya çok sağlıklı görünüyor. yuka bir epey büyüyor.bence siz şimdiden bahçede yerini ayarlayın

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası o çiçeklerin adını bilmiyordum yazdığınız için teşekkür ederim. İnternette araştırırım,bakımı için.Bu gün büyük saksı alıp tekrardan dikmeyi düşünüyorum çünkü içindeki toprak çok az. Evime ilk kez böyle büyük çiçek giriyorda :)
    Yorumunuz için teşekkür ederim :)
    İyi günler...

    YanıtlaSil