11 Eylül 2013 Çarşamba

ALIŞ-VERİŞ... :)

Geçenlerde alışveriş için çıktım evden..
Daha doğrusu oğlumun okul  alışverişiyle geçen bir günün ardından 
Kendim için bir şeyler yapmak için çıktım evden.
...ve usulca 5.Etapta ki Favori tuhafiyem olan Fa-time'nin yanına gittim.
Bakmak,görmek isterseniz buyurun adresi aşağıdadır.

http://www.fa-time.net/web/

Aslında çok fazla bir şey almadım ama raflar arasında dolaşıp rengarenk yumakları seyretmek bile iyi geldi.


Böyle şirin keçeler gelmiş,çok hoşuma gitti ördüğüm şapkalarda kullanabileceğimi düşündüğümden bir kaç tane aldım.
Sonuç için biraz beklemeliyim sanırım.
Zira şuanda elimde başka işler var.


En kısa zamanda Fa_time yi tekrardan ziyaret etmeyi düşünüyorum.
Zaten elim mahkum başladığım iş yarım kalmak üzere..
İpim yetmedi :(

...ve günün sonunda yorgunluktan ve açlıktan bitap düşmüş olan ben soluğu mado'da aldı..

Tekrardan görüşmek üzere..
Selam ve Dua ile...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder