21 Eylül 2013 Cumartesi

KOYUN CAN DERDİ







Ve karşınızda koyun CAN DERDİ
kendisi sevimli olduğu kadar da şaşkaloz dur.
Şu bakışlara bakın
insanın alıp mıncırası geliyor.
Dün  kucağımda  pışpışlarken buldum kendimi. :)
Ne harika bir arkadaş olur bu koyuncuktan.
şimdi sözü harika koyunumuz CAN DERDİ ne bırakıyorum.

Merhaba ben CAN DERDİ
tabi siz ismimi değiştirebilirsiniz.
Yaşım henüz çok küçük
Boyumsa 31 cm
Ama göbek çevrem 35 cm
Sanırım daha az yemeliyim.
Benimle oynarken korkmadan mıncıra bilirsiniz.
Üstümde zıplamak, fırlatmak hatta ısırmak serbesttir.
Tabi ben okşanıp sevilmeyi tercih ederim..
Beni alacak olan arkadaşım çook şanslı biri olmalı.
Herkese iyi günler...
Evet arkadaşlar bu güzel oyuncağa sahip olmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz.
PTT Kargo ile kapıda ödeme mevcuttur.
Kargo alıcıya aittir.
Elimde varsa hemen kargoya verilir 
Yoksa 5 gün içinde kargoya verilir.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum: