28 Eylül 2013 Cumartesi

...Ve header talihlileri belli olur...

Evet ismimi görünce öyle çok sevindim ki anlatamam :)
Değmesin yağlı boya nın düzenlediği (Aslında daha önce defalarca düzenlediği ve benim her seferinde kaçırdığım) hediye header etkinliğinin kazananları belli oldu.

Bu kadar sevindiğimden anlaşıldığı üzere ben de kazananlar listesindeyim.

İsmimi görünce gerçekten çok sevindim çünkü bu header konusu benim çok ilgimi çekiyordu
defalarca yapmaya çalışmama rağmen bir sonuç elde edememiştim.

Yağlı boyamıza tekrardan teşekkür ediyorum...
Hepinize güzel hafta sonları diliyorum...

6 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun bitanem severek kullan :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerin dert görmesin çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok şirin gerçekten headere uygunda arka planını pembe ya da mavi tonlarında yaptınmı mükemmel olur sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim açık pembe arka plan bulamadım bende olanlarda çok bozdu.
      Bakalım biraz daha arayacağım.
      her zaman beklerim.

      Sil
  3. hayırlı olsun yeni headerınız güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil