3 Ekim 2013 Perşembe

ANNEM'DEN OĞLUMA..



Hayat küçük mutluluklarda saklıdır..
Bazen ne kadar çabalarsak çabalayalım mutluluğu yakalayamayız.
Mutlu olmak için çırpındıkça mutsuzluk bataklığına çekildiğimizi hissederiz.
Oysa ne kadar boştur geçici heveslerin peşinde koşmak
ve ne kadar acıdır çırpındıkça batmak..
Mutluluk dediğimiz şey bazen dudaktan yayılan basit bir tebessümde
Bazende küçük bir not kağıdında saklıdır.
Evet yanlış duymadınız
Küçük bir not kağıdı dedim..
Dün, ilk okul birinci sınıfa başlayan oğlum için bir mektup aldım annemden.
Okurken hem çok duygulandım hemde çok mutlu oldum.
Belki size basit gelecek...
Belki de önemsiz.
Ama inanın çok azımızın aklına gelirdi böyle bir incelik.

Benim için oldukça değerli olan bu hediye 
oğlum büyüyüp de değerini kavrayana kadar
güvenli bir yerde itinayla saklanacaktır.

Mutluluğu uzaklarda aramayın.
"Hiç bir şey yok ki " diyorsanız.
Açın pencereyi
Kafanızı uzatın dışarıda oynayan çocuklara doğru.
Onların koşuşturmaları,oyunları hatta kavgaları bile
yüzünüze yayılan kocaman bir gülümseme olacaktır.

Eğer ona da  burun kıvıracak olursanız.
Ciğerlerinize dolan o kuvvetli nefes bile mutluluk sebebi değil mi?


...ve işte o özel ve güzel not....


"Enes'im
Canım benim.
Sen doğduğunda hepimiz çok mutlu olduk ve seni çok çok sevdik.
Yavaş yavaş büyümeni izledik.
Elhamdülillah büyüdün ve okul çağına geldin
Umarım çok başarılı olursun.
Ama öncelikle 
Allah'a layık kul
Resulüne layık ümmet olursun.
Dualarımız ve dileklerimiz bu yönde
Rabbim  seni ve hepimizi bütün kötülüklerden korusun.
(Amin)
Seni çooook seven Anneannen.
Not:ilk harçlığın..."


YASEMİN.....

6 yorum:

  1. Çok manalı çok duygulu..
    Allah onlara uzun ömür versin..

    YanıtlaSil
  2. amin çok teşekkür ederim..
    notu okurken ben de çok duygulanmıştım.Allah ailelerimizi başımızdan eksik etmesin..
    görüşmek üzere bu arada bayram için çekiliş hazırlamayı düşünüyorum..kaçırmayın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım, çekiliş için takipteyim..
      sevgiler..

      Sil
  3. Blogunuzu yeni keşfettiğim için yazının üzerinden çok geçmiş olsa da yorum yapmak istedim. İçeriğinin çok muhteşem olması bir yana not yazmak gerçekten çok ince bir düşünce. Anneannenin duasına da hem Enes için hem kendim için hem de ümmeti MUHAMMED için amiiin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Şimdi tekrar okudum bende. Beni o güzel günlere döndürdüğün için çok teşekkür ederim. Tekrardan. :)
      Âmin. Âmin . Âmin.

      Sil
  4. Rica ederim yaptığım bir şey olmasa da. Yazılar işte bu yüzden değerli, aradan yıllar da geçse insanda aynı duyguları uyandırabiliyor.

    YanıtlaSil