18 Ekim 2013 Cuma

HEYBEMDEN ÇIKANLAR..

Sizlere daha önce bahsetmiştim bayram için ufak tefek hediyeler hazırlıyorum diye..
En güzel bayram  isimli yazımda..
Bayram telaşıydı şuydu buydu derken yaptıklarımı bir türlü paylaşamamıştım.
İşte artık zamanının geldiğini düşünüyorum ve o şirin oyuncaklarla sizleri baş başa bırakıyorum.




Annem için yaptığım anahtarlık..



Kız kardeşlerim için hazırladığım sevimli kırlentler..



Kediciklerin karnına çıtçıt diktim böylece kırlentten çıkarılıp
dekor amaçlı da kullanılabilir...


Tabi ki hediyelerim bunlarla sınırlı değildi..
Ablam için kitap ve yine her zaman yaptığım kitap kurdu ayracı..
Yeğenim Zehra için küçük bir bebek..
Babam için içinde annem ve babamın fotoğrafı olan çerçeve...vs vs

Tabi bunlar el emeği olmadığı için resmini çekmedim.
Bu arada bende bir sürü hediye aldım 
onları da bir sonraki postumda paylaşacağım inşallah..

Herkese hayırlı günler 
Selam ve Dua ile..

Not:Bu oyuncaklardan satın almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder