8 Aralık 2013 Pazar

TAVŞANCIK..



Selamun aleyküm.
Uzuuunnca bir süredir yoktum..
Maalesef bilgisayarımız bozulmuştu. Hayır hayır yaptıramadık,olmadı :(
Ama annem sağolsun yedekte  duran bilgisayarını verdi bize
Bize dediysem torunlarına :)
Amaan ne fark eder değil mi ama 

Neyse burada olamadığım zamanlarda boş durmadım elbet.
Bolca kitap okudum,
Azıcık örgü ördüm,
Siz blogdaşlarımı özledim.
Öyle çok alışmışım ki, faal olmamama rağmen çok özledim.

Bu sevimli tavşancığa gelirsek 
Tarifini amigurumi aşkına isimli blog dan aldım.
Orijinali ise lilleliis de.

Benim yaptığım ikisine de benzemedi o ayrı :)
Henüz amigurumilerim için göz ve makyaj malzemesi alamadım.
Ama en kısa zamanda almayı planlıyorum..
Aynı modelden tekrar tekrar yapabilirim..

Tavşancığımız nako pırlanta ile örülmüştür.
İçine şekli bozulmayan boncuk silikon koyulmuştur.
Farklı renklerde örülebilir..

İyi günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder