5 Şubat 2014 Çarşamba

SEVİMLİ SALYANGOZ 2

Sevimli serisinin en yeni  üyesi..




Kız kardeşim için hazırladığım küçük hediye..
Aslında bu miniği geçen ay yapmıştım 
Fakat paylaşmak bu güne kısmet oldu.
Bu gün bahane yok..
Anladım ki buraya gelip bir şeyler yazmamamın tek nedeni tembellikmiş.

Salyangozumu yaparken ip olarak 
her zaman olduğu gibi Nako pırlanta kullandım.
Modeli internette görmüştüm fakat yapılışını bulamadığım için
Sayılarını kafamdan yaptım..
Bence gayet şirin oldu..
:)

Bu arada sevimli serisinin diğer üyelerini merak ediyorsanız
Buraya ve Şuraya tıklaya bilirsiniz..


Tekrar görüşmek üzere...





4 yorum:

  1. ayyyy harika :) cook sirin olmus :) ellerinize saglik keske biraz becerikli olsam da denemeye cesaret etsem :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :-)
      Bence bi deneyin yapması çok kolay.
      Şimdiden kolay gelsin.

      Sil
  2. Bu ne tatlı bişey böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok şirin...Bloguma hoş geldiniz.. :)

      Sil