26 Nisan 2014 Cumartesi

İP ALIŞVERİŞİ..


Herkese hayırlı akşamlar..
Bugün ip almak için tuhafiyeye gittim..
İp almaktan her zaman hoşlanmışımdır.
Ve yine kendimi kaybettim.
Pişman değilim :)

Aslında iplerimin tek tek resmini çekmek isterdim ama klasik bir bilgisayar sorunuyla karşı karşıyayım..
Neden mi böyle söylüyorum?
Bilgisayarımız aylaaaar önce bozuldu ve şuan çok eski bir bilgisayar kullanmak zorundayım.Fotoğraf makinesindeki resimleri atamıyorum.
Ancak cep telefonuyla çekip bir şekilde(facebook,mail,instagram)bilgisayara gönderiyorum.
Bu durum bir müddet daha böyle sürecek gibi.
Neyse sağlık olsun..
Gelelim aldığım iplere.

Bu sefer ipleri örgü amaçlı aldım.
Daha önceki seferlerde oyuncak yapmak için alıyordum..

Gerçi Nako Pırlanta ve Kartopu Anakuzusu yine oyuncak yapımı için alındı.

Anakuzusunu koyunun yünlerini  yapmak için kullanmayı düşünüyorum..
Lila pırlantayla bebek elbisesi yapılabilir.
Bilmiyorum,henüz karar vermedim..

Alize Angora Gold ve Kartopu Yazgülü ile kız kardeşime yelek örmek istiyorum..

Kartopu Siyah Babylove ise diğer kız kardeşime verdiğim örümcek ağı süveter sözü için..


Gelelim Pembiş Alize diva ya 
Onu da yeğenim Zehra için aldım.
Çok güzel merserize yazlık ip..
Daha önce Nako dergisinde yarım kol yazlık hırka görmüştüm.
Niyetim onu yapmak..
Bakalım karar değiştirmezsem ..


Bu günlerde amma yoğunum .
Şu yapmak istediklerimi bir bitireyim sırada oyuncaklar var.
Oyuncak yapımına baya bir ara verdim ve çok özledim.
Ama oyuncak yapmaya bir başlarsam örgü örmek istemem.
Yavaş yavaş hepsini bitirmek umuduyla.

Herkese güzel hafta sonları..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder