29 Haziran 2014 Pazar

BU BLOGDA ÇEKİLİŞ VAR...




Herkese mutlu pazarlar.
Bir önceki yazımda RAMAZAN ÖZEL hazırlıklarından  bahsetmiştim.
Düşündüm ki madem bu güzel ayda güzel paylaşımlar yapmayı düşünüyorum öyleyse neden bir hediye ile taçlandırmayayım.

Kazanan kişi Random.org ile belirlenecektir.








Yarışmaya katılmak için yapmanız gerekenler çok basit.

Öncelikle blogumu takip etmeniz şart.
Bunun için sayfanın sol tarafındaki bu bloga katıl veya üye ol kısmından yararlanabilirsiniz.
Daha sonra bu sayfayı facebook da paylaşmanız gerekecek...
Bunun içinde sayfanın altındaki F harfinden faydalanabilirsiniz.
Bu iki işlemi yerine getirdikten sonra bu postun altındaki yorum yaz kısmına  adınızı ve e posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.

Kazanan bir kişiye Sürpriz hediye paketi gönderilecektir.
Kargo ücreti bana ait.
Son katılım tarihi 27 temmuz 2014
Sonuç 28 temmuzda açıklanacaktır.

Herkese bol şans...







13 yorum:

  1. kendimi ilk katılıcı ilan ediyorum :) Zeynep Akpinar/ zzeynep_akpinar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bloga üyeyim
    Facebook'da paylaştım çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ayşegül AKPINAR aysegul_akpinar1@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  4. Enes talha demirkaya
    enesinkitaplari@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bloga üyeyim. Dilek korkmaz.

    YanıtlaSil
  6. Şansımı deneyeyim o zaman sürprizleri severim :))
    facebookta da paylaştım ; https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=304904676358133&id=100005158096809
    bogurtlenrecelimiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. büşra tekin
    btekin09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Sanem perkun bloga üyeyim facebookda paylaştım.
    sanembaci@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. KEREM YASİR
    yasirdemirkaya@gmail.com
    bütün şartlar tamam.

    YanıtlaSil
  10. ismim HEDİYE
    bu hediye inşallah bana çıkar. facede paylaştım.
    hediyebol@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Remziye Akpınar r.akpinar63@gmail.com

    YanıtlaSil