27 Temmuz 2014 Pazar

Bayram çekiliş sonucu...


Herkese hayırlı bayramlar.
Geçen ay Bayram çekilişi yapmaya karar vermiştim. İşte hediyelerim.

Rebul jasmine kolonya
Sarah jio'nun en son çıkan kitabı Son kamelya...
Üzerinde baykuş olan çorap
Sevimli köpüş anahtarlık
Avon care kakaoyağlı el kremi
Avon ruj
Avon rimel
Avon göz kalemi.






KATILIMCILAR
1- Zeynep Akpınar 
2-Fatih Demirkaya
3-Ayşegül Akpınar
4-Enes Talha Demirkaya
5-Dilek Korkmaz
6-Sawako Kuronuma
7-Leyla Vuslat
8-Sanem Perkün
9-Kerem Yasir
10-Hediye Bol
11-Remziye Akpınar

Evet katılım fazla olmadı. Ailem olmasa iki kişiyle çekiliş yapacaktım. :)
Katılan herkese teşekkür ediyorum.


Kazanan 

Zeynep Akpınar..






3 yorum:

  1. aaa ben görmüş olsaydım kesin katılırdım,üzüldüm :( neyse artık blog keşfinde gördüm :) ben de beklerim sevgiler...
    seffafbulutlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun başka sefere artık. :) bloguma Hoşgeldin. Herzaman beklerim.

      Sil
    2. Olsun başka sefere artık. :) bloguma Hoşgeldin. Herzaman beklerim.

      Sil