29 Temmuz 2014 Salı

Bayramınız mübarek olsun..

Herkese hayırlı,mutlu,bol çikolatalı bayramlar.
Resimde gördüğünüz şekerleri ablam çocuklarım için almış.
Nerde o eski bayramlar..
Görünce direk böyle düşündük.
Ama şimdi eski bayramlardan eser kalmadı.
Bırakın yaşlıları ziyarete gelen büyükleri
Çocuklar bile şeker toplamaya gelmiyor.
Bundan sonra daha iyi olacağını düşünmüyorum.
Herşey gün geçtikçe daha kötüye gidiyor.
Değişen zaman mı? Insanlar mı ? Bilmiyorum.
Bize düşen tek şey çocuklarımıza Bayram kültürünü aşılamak.
Aşılaya bilmek.
Hepinizin bayramı mübarek olsun..


7 yorum:

  1. İyi bayramlaaar :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :) bloğunuzu yeni keşfettim.Sizi takibe aldım. bloğuma beklerim. :) http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz. Sanırım bloğunuzu gezmiştim ama hatırlayamadım yine bakarım. Bir sürü blog gezdim :) iyi oldu bu etkinlik...

      Sil
  3. Şekerinizi alamadım ama bende sizin geçmiş şeker bayramınızı kutluyorum.Keşfettim geldim Bana da beklerim Takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz .. Kurban Bayramı'na et dağıtırım :) ona yetişirsiniz inşallah. Iadeyi ziyarete gelirim. Görüşmek üzere

      Sil
  4. Merhaba,
    Beyaz begonvilden geliyorum blogunu takibe aldım bana da beklerim.
    Sevgilerle:=)

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil