19 Ağustos 2014 Salı

SÜPER MARIO ve YILDIZ.

Herkese merhaba.
Günlerdir bu sevimsiz mario için uğraşıyorum.
Çocuklarım tam bir mario hastası ve sürekli mario videoları seyrediyorlar.
Adamların işi gücü yok mario pelüş oyuncaklarını almışlar ve  birsürü video çekmişler. Bizimkiler de bu videoları izleyip izleyip başıma üşüşüyorlar. " anne şunu da ör, anne bunu da ör " diye.
Aslında daha önce Mario ve arkadaşı Luigi yi örmüştüm ama ellerinden bir an olsun bırakmadıkları için zavallıların canları çıktı. Gezmeye giderken falanda yanlarında götürmeye başlayınca yeniden örmeye karar verdim. Görenler Vudu bebeğe benzetiyordu. Ne kadar utanç verici bir durum varın siz düşünün.
İstemediğim bir şeyi örmek beni çok bunalttığı için hazırını almak istedim ama ne yazık ki Türkiye'de satan bir yer bulamadım. Yurt dışından da getirtmek  istemedim.
Velhasılı pamuk eller tığlara dedim ve Bismillah başladım.  Mario bitti. Ben daha çok Mr.Spak a benzettim ama çocuklar beğendi. Yıldızı örmek kolaydı. Hemencecik bitti. Ama benim işkencem bitmedi. Sırada Luigi,prenses,yoshi,ejderha,mantarlar,ateş çiçekleri,buz çiçekleri,soru işareti kutuları,paralar ve daha adını bilmediğim bir sürü şey var. Bu arada küçük oğlum süper sonic'i de sıkıştırdı araya....hemde her rengini....Tekrar görüşmek üzere...



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder