19 Eylül 2014 Cuma

EVA BEBEK MALZEMELERİ



Aslında bu malzemeleri alalı baya oldu. Fakat yazmaya ve denemeye fırsatım olmadı.
Merakı olanlar ve kendim için biraz araştırdım. 
Malzeme listesi şöyle...

1- olmazsa olmaz Eva süngeri
2- bebeklerin kafasını ve ayaklarını yapmak için strafor
3- silikon tabancası
4- yapıştırıcı
5- saç düzleştirici veya ütü
6- kalem
7- cetvel
8- makas
9- falçata
10- hayal gücü...

Ben bu işin bilirkişisi değilim. Bu konu da bilgili birsürü blog var 
Bunlardan birtanesi Eva dünyası
Onun blogunu inceleyebilirsiniz.
Yakında yaptıklarımı yapım aşamaları ile göstereceğim.
Herkese mutlu haftasonları...


4 yorum:

  1. Bir evasever olarak çalışmalarınızı merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Straforlari nereden temin edebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun zaman olmuş. Kusura bakmayın 😞 kırtasiye ve hobi malzemeleri satan yerlerde var.

      Sil