10 Kasım 2014 Pazartesi

Nerelerdeyim ?

Herkese hayırlı haftalar. 
Uzun zamandır buralarda yoktum. Yokluğum farkedildi mi bilemiyorum. Sanırım edilmemiştir. Neyse sorun değil. Aslında sürekli bloga girip baktım ne var ne yok diye ama gelin görün ki tek kelime yazamadım. Ne yazacaktım ki ? 
Gözlerim bozuktu ve bir süredir kitap okuyamıyordum. Hoş okuduğum ve kendi çapımda yorumlayacağım bir sürü kitap vardı beklemekte ama ne bileyim yazamadım işte. Bir haftadır gözlük kullanıyorum :) hala alışamadım. Olsun. Zamanla alışırım. 
Şimdilerde iki yarım kalmış  kitap.. Okunmayı bekliyor.
Bir yarım kalmış  örgü oyuncak.. Örülmeyi  bekliyor.
Bir yarım kalmış  oğluma süveter.. Biran önce Örülmeyi bekliyor..
Ve birde henüz başlayamadığım ama bugün yarın başlamam gereken yağlı boya tablom var...

Haa bu arada birde kırmaya asla kıyamadığım insanlar var hayatımda çok şükür. :)

Istekler bitmiyor. Oğluma göre ben örgü ustasıyım. Hemen yapıp bitiririm.
Ama bitmiyor işte.

Geçen yıl başladığım ve hala bitiremediğim örümcek ağı benzeri bir süveterden hiç ama hiç bahsetmiyorum tabi.

Ya da yine geçen yıl aldığım ama bir türlü kullanamadığım örgü iplerinden.

Ya da o kadar istememe rağmen bu yıl TÜYAP kitap fuarına gidemememden...

Anlayacağınız isyanlardayım.
Dün Kiler Markete gittim ve üç yeni kitap aldım.
Bozulan moralim azıcık düzeldi. Ama fuarın yerini tutmaz elbet. Kolay mı? Sen bir yıl bekle hayaller kur sonra da gideme. Ne büyük hezimet. Olsun. Kısmet. 

Gün olur devran döner, keser döner sap döner.. *_* ne alakaysa..
Zannımca bu hezimet bana ağır geldi.
Off !
Off ki ne offfffff .....

Yani sonuç olarak  kendime büyükçe  bir not düşüyorum. 

1- asla sonunda üzüleceğin hayaller kurma 
2- herkese tutamayacağın  sözler verme.
3- söz veriyorsan da bir zahmet kendini sık yerine getir.
4- 'hayır' Demeyi öğren.
5- internetten kitap siparişi vermek için okkalı bir liste yap.
6- öncelikle yarım işlerini bitir sonra yenilerine başla.
7- e bi zahmet kalk da şu yarım tavşanı ör! 


Ben kaçar arkadaşlar yarım işler beni bekler :))










1 yorum:

  1. merhaba
    keşfettim geldim bana da beklerim.

    www.burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil