29 Kasım 2014 Cumartesi

TAVŞAN VE OYUNCAĞI

Herkese hayırlı Akşamlar.
Uzun zamandır amigurumi yapmıyordum. Sevmediğimden ya da istemediğimden değil.
Zaman sıkıntım çok fazlaydı.. Neyse ki ufak bir boşlukta bu sevimli tavşancığı ördüm. 
Aslında yeni değil, yaklaşık üç hafta falan olmuştur sanırım. 
Paylaşmak bu güzel Cumartesi akşamına kısmetmiş..








Ördüğüm oyuncaklarda ip olarak nako pırlanta kullanıyorum. 
Hem tok duruyor  hemde tüylenme yapmıyor..
Tığ Numaram 2,5 veya 3...
Ne kadar sıkı o kadar iyi.

 Not: Yaptığım reklamdan para almıyorum. :))) 
Zaten Nako'nun haberi bile yok..
Belki bilse üç beş bişey verirdi. :D

Herkese mutlu pazarlar...
*_*





3 yorum:

  1. Merhaba süslü şirine blog keşifi etkinliğinen gördüm sizi blogunuzu takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. tavşancık çok şirin olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil