22 Aralık 2014 Pazartesi

BİR SEPET MUTLULUK


18 Aralık Perşembe günü benim doğum günümdü.
Cumartesi günü tüm aile bir araya toplandık ve 17 Aralık Çarşamba günü Doğan 
Kız kardeşimle bana kutlamaca yaptık..
( kardeşimle aramda 10 YAŞ var.. Böyle söyleyince bile yaşlandığımı hissettim.)

Neyse herşey çok güzeldi,harikaydı ...
Ve 
Hediye zamanı geldi.
Ablam o yukarıda gördüğünüz harika sepeti almış bana..
Tabi içindeki iplerle beraber...
Bendeki Mutluluğu varın siz düşünün. :) 

O Görmüş olduğunuz şişler İngiltere den Anneannem Tarafından getirilmişti.
Ablamdaydı.
Ama örgü örmediği için onlarıda bana vermeye karar vermiş.
Gerçekten çok sevindim. 





Yürekten teşekkür ediyorum.
Kafamda ufak tefek fikirler belirdi.
Bakalım bu iplerle neler yapacağım..
Takipte kalın...

:)


2 yorum:

  1. Blog Keşif Etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim takipteyim.
    Bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil