17 Şubat 2015 Salı

AMİGURUMİ İNEK

Harika karlı bir akşamdan herkese selamlar...
Dışarıda lapa lapa kar yağıyor. Hava soğuk ama benim içim sıcacık.
Son zamanlarda pek bi keyifliyim nedense. Aman kul bozmasın. :)

Son bir kaç haftadır elimde sürünen Şirin bir ineğin reklamı var bugün blog da. 
Sözü kendisine bırakıyorum




Selam Millet
Benim adım ......
Immm sanırım henüz bir ismim yok.
Sen nasıl hitap edersen kabulümdür.

Boyum 23 cm 
Biraz küçüğüm..
Ama çok sevimliyim.
Elbisem ve ayakkabılarım çıkartılabiliyor.
Hatta söylemesi ayıp donum bile çıkabiliyor .  ;)
İçim boncuk elyafla dolu.
İstediğin kadar mıncırabilirsin beni. 
Şimdi fotoğraf albümüme bakmak istersen az aşağı inebilirsin..


















Bu da arkadaşım koyun ....

Herkese iyi Akşamlar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder