23 Şubat 2015 Pazartesi

Amigurumi Şirin Fil

Çamurlu bir Pazartesi Gününden herkese selamlar...
Çamurlu diyorum çünkü; karlar eriyor ve yollar çamurlaşıyor.
Oysa daha bir kaç gün önce nede güzeldi sokaklar. 
Her tarafı beyaz bir örtü kaplamıştı. Biz pek oynayamamıştık ama camdan seyretmesi bile bir harikaydı..





İşte şimdiki hali bu..




Ve bu....

Öyle uzaktan güzel göründüğüne aldanmayın.
Cidden vıcık vıcık her taraf :) 

Neyse biz konumuza Dönelim.
Nasılsa kar bir kaç güne kadar tamamen temizlenir. Tabii yenisi gelmezse.
Tekrardan yağsa ne güzel olur :) 

Bana göre Şirin mi Şirin Ufacık bir Fil ördüm.
Boyu 17 santim.
Yapması gayet keyifliydi.
İstenilen renkte sipariş alabilirim.
Oyuncaklarımı sigara içilmeyen ortamda örüyorum.
Zaten evimizde sigara içen yok. 
Bunu özellikle belirtiyorum çünkü sigara kokusu yünden çıkmıyor.
Ve çoooook iğrenç kokuyor.
İpim herzamanki gibi nako pırlanta
Kalitesi harikadır...
Kolay kolay tüylenme yapmıyor.
Hatta hiç yapmıyor bile diyebilirim.

Oyuncaklarımı 30 derecede Gönül rahatlığıyla yıkayabilirsiniz..
Hatta ben Sıkma bile yapıyorum...
Kolayca kuruyorlar ;) 
Benim çocuklar parkta, bahçede yerden yere vurdukları için sık sık yıkamak zorunda kalıyorum :)
Yıkandıktan sonra şeklinde bozulma olursa, elinizle düzeltin bir zahmet.
 *~*

:)))


Şimdi gelelim resimlere...












Hayırlı haftalar...


















2 yorum:

  1. Öncelikle blog ismine bittim ! Minik fil çooook şirin olmuş, üstelik pembe !
    Blogunuzu etkinlikte görüp gelmiştim, iyi ki gelmişim :) Hemen takibe aldım, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blog ismimi bende seviyorum ama söylemesi azıcık zor ;) tabi ben alışığım da yeni duyanlar genelde unutuyor.. :))) bu arada bloguna bakma fırsatım oldu çok güzel paylaşımlar yapmışsın. Takibe aldım. Her zaman beklerim

      Sil