8 Şubat 2015 Pazar

SEVİMLİ DİNOZOR

Selam dostlar..
Yaklaşık iki hafta önce büyük oğlum bademcik ameliyatı oldu...
Öncesi benim için çok stresliydi fakat sonrası çok çabuk geçti. 
O dönemde pek birşey yapamadım.
Ne kitap okuyabildim ne örgü örebildim..
İşte o zamana denk gelir bu dinozor maceram.
Eşimin yeğeninin doğum günü vardı ve oyuncak yapma fikri uzun zamandır aklımdaydı.
Başladım başlamasına ama dediğim gibi ameliyat öncesi stresten birşey yapamadım.
Sonrasında ise gelenler, gidenler, ameliyatlı çocuk derken bir türlü vakit ayıramadım.
Son iki güne kadar elime bile alamadım.
Doğum Gününe  bir gün kala gecenin ikisinde bitti çok şükür.
Birkaç fotoğraf çekip kendimi yatağa atıverdim.
Onun içindir ki boyunu falan ölçmeye vaktim olmadı.
Zaten aklıma da gelmedi.

İşte sevimli dinozorumuz..
İp: Nako pırlanta
Tığ numarası: 2,5
Dolgu malzemesi : boncuk silikon..

Not: Sağlığa Zararlı hiçbir malzeme kullanılmamıştır. :) 
30 derecede yıkanabilir.
Isırmak, tekmelemek, mıncırmak, duvardan duvara vurmak serbesttir.
Fakat ben tercih etmiyorum ;) 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder