17 Mart 2015 Salı

Yeni Blog Açtım Bakmaz mısınız ?

Herkese hayırlı günler. Ördüğüm oyuncaklar ve kitaplarım çok iç içe olmaya başlamıştı ve bu bana rahatsızlık verdi. Ani bir kararla kendime Kitap blog'u açmaya karar verdim.
Tabi blog yeni olduğu için henüz bilen gören yok. 
Şöyle blogger arkadaşlar bi destek çıksanız da yeni blog'uma arkadaş olsanız. Onu oralarda bi başına koymasanız :)))

Adresim yasemindemirkaya


Henüz pek birşey yok. Eski yazdıklarımı koysam mı koymasam mı kararsızım. Ama o kadar kitap tanıtmışım ya da kendimce yorumlamışım ziyan olsun istemiyorum.

Bakalım artık. Yazacak birşey bulmazsam eskileri pişirip pişirip koycam blog'a... :)))

Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı haftalar diliyorum...


Bu arada kar tatili nedeniyle  geri kaldıkları için okullarda teneffüsleri 5 dakikaya düşürmüşler. Derse giriş ve çıkışlara da 10 ar dakika eklemişler :( 
Yani artık 6 değil de 7 ders yapıyorlar.
Bu uygulama 16 Nisan' a kadar sürecekmiş. 

Bizim çocuk zaten okula zorla gidiyordu teneffüsler kısaldı diye artık hiç gitmek istemiyor.
Sizde de böyle bir uygulama yapıldı mı ? 

Cidden Saçma geldi bana ya :( 
Zaten her okul uygulamamış. Okul müdürüyle ilgili bir konuymuş sanırım. Bizim müdür biraz fazla kuralcı sanırım. 

Neyse tekrar görüşmek üzere...







Hem okur... Hem Örerim ben..
Arkadaki set Oğluma aittir. Bilginize :))))

9 yorum:

  1. çok iyi yapmışsın canım bende öyle yaptım dikişlerimin arasına gündelik meseleleri sokmamak adına iki blog daha açtım :)
    uğrarsan sevinirim
    http://her-teldenyasam.blogspot.com.tr/
    http://hayatinsorulari.blogspot.com.tr/
    ben hemen diğer bloğuna geçiyorum canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer türlü olmuyordu böylesi daha iyi oldu. Senin bloglara da baktım ama sanırım her telden yaşam blogunda üye ol kısmı yok ya da ben bulamadım. Sonra tekrar incelerim. Teşekkürler...

      Sil
  2. Hayırlı olsun. :)
    Zaman buldukça eski yazılarınızı da ekleyin bence. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet ben de eklemeye karar verdim. Sonuçta okuduğum kitaplar heba mı olsun ;))))

      Sil
  3. Hayırlı olsun :)
    İyi düşünmüşsünüz bende kızımla ilgili yazılar için ayrı bir blog açtım.
    Ama şu anda çok aktif değil. Zaman buldukça daha çok yazmak istiyorum..
    Sevgilerimle.. bizden-sizden.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog'una baktım ama cevabım gecikti kusura bakma. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blog Dayanışması ;)

      Sil
  5. Blogunuzu yeni farkettim, takibe aldım benim bloguma da beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil