22 Mayıs 2016 Pazar

Kedicik..




Allah'ın Selamı üzerinize olsun..

Kedileri çok sevdiğimden bahsetmişmiydim...
Genetik midir bilemiyorum ama annem de çok sever ve bu yüzdendir ki çocukluğumdan beri evimizde hep bir kedi olmuştur.
Küçük bir çocukken kedilere eziyet ettiğim doğrudur.

Kundak yapıp ağzına emzik tıkmaya çalıştığım,
Bu da yetmezmiş gibi ayağımda salladığım da doğrudur.
Elbise giydirip Bebek arabasında gezdirmekten hiç bahsetmiyorum bile.
Ama 
Evimizin yaramaz kedisi Pamuk yüzünden veterinere saçtığımız paralar
Çöplükte bulduğu dolma yüzünden zehirlendiği için midesini yıkatmamız
İki gün müşahade altında kalması
Ziyarete gittiğimde kolundaki serumu görüp gözyaşlarımı tutamadığımda doğrudur.
Yaramaz Pamuk..
Tipik bir Van kedisiydi ve sık sık evden kaçardı
Geri döndüğünde ise yüzünde derin yaralar olurdu.
Ah o ilaç sıkma ritüelimiz  yok mu akıllara zarardı.
Çünkü ellerim ve kollarım paramparça olurdu.
Çareyi bir köşede sıkıştırıp ilacı uzaktan pıskırtmakta bulmuştum.
Ama yine de kaçmadan önce bir ısırık almayı ihmal etmezdi beyimiz.
Hey gidi günler hey..

Şimdilerde ise iki yavru aslan var evimizde
Tüye alerjisi olan cinsten..
Artık kedi köpek hakgetire..


Bu kediciği sipariş üzere yapmıştım.
Sahibi çok beğenmiş.
Güzel günlerde oynaması dileğiyle...
Dipnot: Kediciği vermek istemediğim doğrudur. :(










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder